Autor Wiadomość
Narya
PostWysłany: Czw 2:06, 08 Lut 2007    Temat postu: Zniekształcenie

Zniekształcenie jest popisową mocą Tzimisce i jest praktycznie nieznane poza klanem. Podobne w pewnych aspektach do Transformacji, Zniekształcenie pozwala Diabłom kształtować i rzeźbić ciała oraz kości swoje i innych. Kiedy Tzimisce używa Zniekształcenia, by zmieniać śmiertelnych, ghuli i wampiry wyższych pokoleń, efekty mocy są trwałe. Wampiry równych lub niższych pokoleń mogą łęczyc efekty Zniekształcenia, tak jakby to były poważne obrażenia. Oczywiście osoba obdarzona tą mocą może zawsze przekształcać swoje ciało. Zauważ, że chociaż ta Dyscyplina pozwala wywołać potężne i przerażające efekty, osoba nią obdarzona musi mieć kontakt ze skórą i często musi fizycznie wyrzeźbić upragniony kształt. To stosuje się nawet do używania mocy na sobie. Tzimisce uczeni w Zniekształceniu są często nieludzko piękni. Ci mniej biegli w sztuce są po prostu nieludzcy. Uwaga: Nosferatu zawsze potrafią wyleczyć z powrotem zmiany wywołane przez Zniekształcenie, a przynajmniej te, które ich upiększają. Starożytna klątwa klanu nie może zostać odwrócona nawet przez Przedpotopowca klanu Tzimisce (o którym mówi się, że został zniszczony).

o Kształtowanie Oblicza
Wampir posiadający te moc może zmieniać parametry własnego ciała: wzrost, budowę, głos, rysy twarzy i odcień skóry. Takie zmiany mają raczej charakter kosmetyczny i są niewielkie, nie więcej niż 30 centymetrów w górę lub w dół. Wampir musi fizycznie się przemienić, kształtując swoje ciało w upragniony sposób.


oo Kształtowanie Ciała
Ta moc jest podobna do Kształtowania Wizerunku, ale pozwala wampirowi dokonywać drastycznych, groteskowych zmian u innych. Tzimisce często używają tej mocy, by przemienić swych służących w przerażających strażników, bardziej oddziałujących na wrogów. Tylko ciało (skóra, mięsnie, ale nie kości) może zostać przekształcone.


ooo Kształtowanie Kośćca
Ta przerażająca moc pozwala wampirowi manipulować kośćmi w takim samym stopniu, jak kształtować ciało przy pomocy poprzedniej mocy. W połączeniu z Kształtowaniem Ciała moc ta umożliwia praktykującemu Zniekształcenie i deformowanie ofiar (lub siebie) tak, że nie można ich rozpoznać. Ta moc powinna być używana w połączeniu ze sztuką kształtowania ciała, chyba że wampir pragnie zadać obrażenia swym ofiarom (patrz poniżej).


oooo Przerażająca Postać
Tzimisce używają tej mocy, by stać się przerażającymi potworami. Oczywiście to zapewnia znaczne korzyści w walce. Wzrost wampira rośnie do dwóch i pól metra; skóra staje się zielonkawo-szara lub pokrywa się szaro - czarną chityną, ramiona stają się kleiste, zakończone mocnymi, czarnymi paznokciami - podobne do kończyn małpy; a twarz przypomina koszmar. Rząd kręgów wyłazi z kręgosłupa, a zewnętrzny pancerz wydziela nieprzyjemnie pachnący śluz.


ooooo Krwawa Forma
Wampir z tą mocą potrafi fizycznie przekształcić całe ciało lub tylko jego cześć w odżywczą vitae. Krew jest identyczna ze zwykłą vitae wampira. Może jej używać do odżywienia siebie lub innych, stworzenia ghuli lub więzi krwi. Jeśli cala krew zostaje zużyta lub w inny sposób zniszczona, wampira spotyka Ostateczna śmierć.


oooooo Kwasowa krew
Krew wampira, a także spożywana przez niego, zamienia się w kwas. Jeżeli zostanie rozlana, może zadać poważne rany przeciwnikowi, który wejdzie z nią w kontakt. Łącząc Kwasową Krew z Wewnętrzną Esencją można wykonać zaskakujący atak. Chociaż wampir nie musi się już więcej przejmować diabolizmem, nie może za to tworzyć innych wampirów ani ghuli. Krew zamieniona w kwas byłaby dla nich zabójcza.


ooooooo Gnicie Ciała
Wampir potrafi wywołać chorobę podobną do trądu u każdego, kogo dotknie (także u innych członków Rodziny). Straszliwa natura tej choroby powoduje, że prawie każdy kto zobaczy jej ofiarę ucieka pełen obrzydzenia. Nikt, za wyjątkiem najbliższych towarzyszy ofiary, nie będzie chciał pozostać w jej towarzystwie.


oooooooo Oddech Smoka
Moc ta pozwala wampirowi wydmuchiwać płomienie niczym połykaczowi ognia, bez otrzymywania obrażeń.


ooooooooo Doppleganger
Pozwala wampirowi na przyjęcie dowolnego kształtu, byle nie był mniejszy niż połowa i nie większy niż dwukrotna masa ciała wampira. W tej formie wampir może mieć kłopoty z używaniem niektórych Dyscyplin. Zależy to od przyjętego kształtu (decyduje o tym Narrator). Używając tej mocy wampir nie jest w stanie uzyskać nowych Dyscyplin, może jednak zwiększyć naturalne Atrybuty i Zdolności (natura i stopień tych zmian także leży w gestii Narratora).


oooooooooo Rekonstrukcja ciała
Jest to najbardziej zaawansowana moc Dyscypliny Zniekształcenie. Pozwala wampirowi zrekonstruować swoje ciało, po tym jak zostanie zniszczone. Duch wampira potrafi wniknąć w popioły i odbudować ciało. Może to potrwać całe lata, wampir jest jednak niezniszczalny. Możliwie, że nie uda się odbudować ciała o dokładnie takim samym wyglądzie, ale uzyska się przynajmniej wygląd zbliżony do poprzedniego.

Powered by phpBB © 2001,2005 phpBB Group