Dama Kameliowa |
Wysłany: Czw 2:06, 08 Lut 2007 Temat postu: Mekhet |
|
Wampiry zawsze były stworzeniami nocy, ale nie w takim stopniu jak mieszkańcy mroku należący do klanu Mekhet. Ciemność to znak firmowy tego klanu, a jego członkowie otulają się nią jak zwłoki całunem. Cechami charakterystycznymi są także przebiegłość i wiedza, co wyjaśnia też dlaczego są tak bardzo zwiani z ciemnością - lepiej ukrywa ich i źródło mądrości które odkrywają. Klan Mekhet składa się z najbardziej kosmopolitycznych istot należących do społeczności Spokrewnionych. Pomimo ze tworzą klan zrodzony z ciemności, Cienie, bo tak są zwani, interpretują ciemność na rożne sposoby. Niektórzy z członków klanu są mistrzami nocy, używają swych darów i mocy nieumarłych wewnątrz arystokracji Potępionych. Inni dosłownie ukrywają się w cieniach, gotowi wbić kołek w serce rywala lub ukraść dobra z jego schronienia. Podczas gdy inni są poetami i malarzami, odbierającymi ciemność w bardzo osobisty sposób. Mekhet są powiernikami sekretów, zadającymi pytania gdy informacja została zapomniana, i zepchnięta w otchłań pamięci. Do klanu należą rożne wampiry, począwszy od psychopatycznych morderców na oświeconych Książętach kończąc.
Pomimo oczywistej szorstkości członków klanu, Mekhet ogólnie rzecz biorąc, cechuje się w pewnym stopniu finezją, objawiającą się w każdym aspekcie nieżycia, niezależnie od drogi która wybierają. Ochroniarz z klanu Mekhet na przykład, nie będzie tępym osiłkiem, ale z pewnością będzie znał orientalne style walki. Przestępcy Mekhet są pełni gracji albo pozostają niewidzialni, a nie są zaniedbanymi wandalami. Mędrzec lub uczony może posiadać nadnaturalną bystrość sprawiającą, ze jego słowa są mogą być prorocze zamiast być jedynie powtarzaniem starych faktów. Spokrewnieni Mekhet uważają się a wzór stanu wampirzego, wiec cokolwiek robią poświęcają się temu tak bardzo, że zbliżają się do swojej drugiej natury.
Pochodzenie: Potencjalny Mekhet może być dowolnym śmiertelnikiem. Jedyna wspólna cecha łączącą potencjalnych kandydatów jest oddanie nocy albo jakiejś metaforycznej ciemności, takiej jak boląca dusza albo pragnienie wiedzy. Wielu Mekhet przechodzi ciężkie szkolenie przez swoich Ojców przed Przeistoczeniem, by zrozumieli naturę klanu i swoje obowiązki. Ojcowie Mekhet którzy zostawiają swoje dzieci mylnie poinformowane o innych Spokrewnionych są rzadkością. Niektórzy wola by ich potomstwo samo odkrywało świat Spokrewnionych, ale nawet ci ojcowie pozostają na tyle blisko by móc obserwować poczynania potomków.
Przydomek: Cienie.
Frakcje: Wielu Mekhet wstępuje do Carthians lub Lancea Sanctum, obie te sekty posiadają silne tradycje polityczne i tajemnice którym Cienie mogą użyczyć swych talentów. To samo można powiedzieć o Kręgu Crone, który zazwyczaj wciąga Mekhet obietnica niejasnej informacji o zbawieniu i znaczeniu nieżycia Potępionych. Mniej filozoficzne, a bardziej roznamiętnione Cienie są wciągane w szeregi nie zrzeszonych, których ideologia wolności (albo anonimowości…) doskonale pasuje do ich dzikości w sercu. Nie znaczy to ze klan jest słaby w Invictus. Jednakże te Cienie nie mówią zbyt wiele o swojej przynależności, inaczej niż ich chełpliwi bracia, albo podchodzą z większą rezerwą do swojego członkostwa, co pokrywa się z tymi z Carthian lub Lancea Sanctum. Więcej niż kilku Mekhet odnajduje się pośród Ordo Dracul, studiując ich ezoteryczne zasady, często rozważają podjecie wyprawy mającej na celu odnalezienie artefaktów lub zbierają sekrety w tajemnicy przed innymi Smokami.
Wygląd: Ze wszystkich klanów, Mekhet zdają się być najmniej jednorodni. Niektórzy bronią starych tradycji klanowych, ubierają się w czarne szaty które pozwalają im wtapiać się w otoczenie. Inni wybierają pośród ludzkich stylów i mody, by moc się wtopić w tłum i unikać przyciągania uwagi. Ta praktyka jest szczególnie popularna wśród Mekhet, którzy związali się z jedną subkulturą, w skutek czego stają się ikonami i przykładami gustu tych grup.
Schronienie: Ze wszystkich klanów, Mekhet są najbardziej podzieleni ze względu na swoje upodobania i bliskość ze światem śmiertelnych. Niektórzy wola trzymać się blisko źródła wydarzeń. W dużych miastach, gdzie ich liczba jest spora, wielu decyduje się n mieszkania w centrach, albo przynajmniej blisko miejsc gdzie dzieje się najwięcej. Starsi albo bardziej zamknięci w sobie, są zazwyczaj pochłonięci bezpieczeństwem, a wielu wybiera mieszkanie w dużych domach na słabo zaludnionych obszarach. Tacy Spokrewnieni często trzymają psy, wzmocnione vitae ich panów. Paru paranoicznych Cieni ustanowiło swe schronienia pod ziemią, które dzielą (albo rywalizują) z Nosferatu w ucieczce przed słońcem.
Tworzenie postaci: Większość Cieni ceni te umiejętności które najlepiej pomagają im w spełnianiu ich pasji albo zamiarów. Gwałtowny albo politycznie nastawiony Mekhet zazwyczaj wybiera Atrybuty Fizyczne i Socjalne i Umiejętności, by podnieść swoją zdolność radzenia sobie z innymi. Uczeni albo filozofowie z tego klanu wydają na Atrybuty Mentalne tyle kropek ile się da. Dla gracza Cienia proces tworzenia nowych zdolności to jak bycie dzieckiem w sklepie z cukierkami - wszystko wygląda dobrze, ale nie wszystko można mieć. Najlepiej mieć w głowie założenia swojej postaci, gdy decyduje się co wybrać.
Premiowane Atrybuty: Inteligencja i Spryt
Dyscypliny: Akceleracja, Niewidoczność i Nadwrażliwość
Wada klanowa: Stworzenia Ciemności są bardziej wrażliwe na światło niż inni Potępieni, Mekhet cierpią pewne większe ograniczenia niż reszta rodzaju wampirzego. Gdy Mehet doświadczy obrażeń od słońca lub ognia dostaje dodatkowy punkt obrażeń. Tak jak cień nie może istnieć bez światła, tak zbyt wiele światła sprawia ze cień znika.
Organizacja: Mekhet nie jest może najlepiej zorganizowanym klanem, jednakże na swoją strukturę. Większość jest podzielona na rozmaite linie krwi, które są bardziej niezależne niż te z innych klanów. Jednakże pewne struktury jednak istnieją.
Linie Krwi: Agonisci (śródziemnomorscy historycy i filozofowie, którzy odkrywają i zachowują wiedze, którą Spokrewnieni stracili przez wieki); Mnemosyne (żarliwe wampiry, które posiadają moc dzielenia się wspomnieniami i doświadczeniem przez więzy krwi); Morbus pochodzący z Europy która cierpi Requiem przez skażoną Vitae; Norvegi (zdegenerowany kult szpiegów i złodziei); Sangiovanni (Weneccy nekromanci, którzy utrzymują ścisły porządek w rodzinie, Przeistaczając tylko śmiertelnych z własnego rodu).
Koncepcja postaci: Uczony, zabójca, uwodziciel, dyplomata, ochroniarz, paser, harpia, pielgrzym, policjant, jasnowidz; |
|